Jak vybrat marketingou společnost
11.11.2013
V podnikání jsou informace cenným zbožím, hlavně na začátku kdy začínáme bez potřebného know-how. Kromě skvělých myšlenek na projekty a jejich realizace musíme také myslet na co nejkvalitnější marketing. S tímto problémem se stále více podnikatelů obrací na externí poradenské společnosti. Na trhu je jich poměrně hodně a rozhodování mezi nimi je zásadním krokem.
Dobrá marketingová firma dokáže vašemu podnikání poskytnout pomocnou ruku a dostat ho na úplně jinou úroveň, naopak špatná firma vás bude stát spoustu peněz a falešných očekávání. Podívejte se na co si dát pozor a jak poznat kvalitní marketingovou firmu.
Dobrá společnost, která se věnuje poradenství, by kromě konzultací měla nabízet i další potřebné služby, tak abychom nemuseli využívat další firmy. Mezi takové služby se řadí například internetový marketing, ekonomické analýzy, daňové poradenství a další.
Rozhodně není dobrým znamením, pokud firma působí anonymně a nemá na svém webu uvedené alespoň IČ. Zde by měl na rozhodování působit i náš osobní dojem. Nebudete přeci důvěřovat marketingovým radám od společnosti, která vás nepřesvědčila svou prezentací, anebo jste u ní nalezli nesrovnalost a přijde vám podezřelá. Platí to nejen při návštěvě webových stránek, ale i u osobního setkání při návštěvě pobočky.
Určité plus jsou i reference, fotky a případně videa. Mnoho marketingovým společností vede různé semináře a školení, kterými se pak prezentuje na webu. Je to dobrá možnost jak vidět práci společnosti v praxi. Podobně na tom jsou i firemní blogy, kde bychom měli nalézt zajímavé a praktické informace.
Pokud najdeme na internetu firmu, která nás přesvědčí svou prezentací a zdá se nám jako výhodná volba, nastává čas pro osobní setkání, probrání detailů a dohodnutí na podmínkách spolupráce. Dobrá firma nabídne každému zákazníkovi individuální řešení přesně na míru. Pokud se na vše používají tabulky a spolupráce probíhá roboticky, je lepší zkusit navštívit jinou společnost.
autor: Aleš Chromec