Virtuální kanceláře
Virtuální kancelář je fenoménem dnešní doby. Mnoho podnikatelů proto zvažuje z ekonomického i praktického hlediska využít toto řešení.
Nyní si zodpovíme nejčastější otázky, které vás možná napadli:
- Co je to virtuální kancelář?
- Jaké jsou výhody a služby ve virtuální kanceláři, které můžeme očekávat?
- Je to v souladu s platnou legislativou?
- Na co si dát při výběru pozor a kterou společnost si vybrat?
Co je virtuální kancelář?
Virtuální kancelář je adresa, kterou máte zapsanou v obchodním rejstříku jako oficiální (registrační) sídlo své společnosti, na které ovšem nemusíte být osobně přítomni. Pokud máte virtuální kancelář či sídlo firmy v PROFI-KANCELÁŘI, můžete se spolehnout, že zde vždy budou pracovníci, kteří se vám starají o přebírání korespondence i balíků a obsluhu návštěv, ohlášených i neohlášených. Dle sjednaných podmínek vám korespondenci a vzkazy osobně či elektronicky předají nebo došlou na jinou vámi požadovanou adresu.
Sídlo v kancelářském centru, tzv. virtuální sídlo, je ideální pro podnikatele, kteří z jakéhokoli důvodu nepotřebují vlastní prostory a chtějí ušetřit za pronájem kanceláře, mzdy asistentky, atd. Zároveň je to daleko profesionálnější varianta než sídlo firmy “v obýváku”. Navíc je vzhledem k množství firem v Praze menší frekvence kontrol finančního úřadu. Tento postup je plně v souladu se zákonem, který pouze vyžaduje, aby každá společnost měla v obchodním rejstříku zapsáno své zákonné sídlo a toto registrační sídlo společnosti bylo správně označeno.
Jaké jsou výhody a služby ve virtuální kanceláři, které můžeme očekávat?
Všechny služby virtuální kanceláře a další potřebné k úspěšnému rozvoji vašeho podnikání a zjednodušení vašeho života máte k dispozici na jediném místě.
- Zkušení a spolehliví odborníci okamžitě k dispozici.
- Non-stop klientské centrum.
- Snížení finančních nákladů za vlastní kancelář a servis.
- Virtuální sídlo zahrnuje služby recepce – přesměrování pošty, e-mailů, zodpovídání dotazů a přeposílání pošty.
- Založení společnosti – vyřízení formalit na úřadech.
- Další služby přímo ve virtuálním sídle, jako je zpracování daňového přiznání, tisk vizitek, IT služby atd.
Je to v souladu s platnou legislativou?
Virtuální kancelář i všechny ostatní poskytované služby jsou plně v souladu s platnou legislativou. Každá společnost, která sídlí ve virtuální kanceláři, je přímo na budově označena názvem a identifikačním číslem společnosti. V pracovní dny se o kontakt se státními orgány postarají pracovníci recepce.
Na co si dát při výběru pozor a kterou společnost si vybrat?
Při výběru doporučujeme zvážit dvě hlediska. První hledisko je, že společnost by měla fungovat již delší dobu, protože platí jednoduché pravidlo: Čím delší doba, tím více zkušeností. Druhé hledistko je, že je dobré, když společnost má více zákazníků. Né v řádech desítek, ale spíše 100, což ukazuje spokojenost zákazníků, prověřenost společnosti a velké zkušenosti.
Doporučujeme využít služeb společnosti Profi-kancelář s.r.o., která služby virtuální kancelář nabízí již od roku 2006. Tato společnost má již více než 300 spokojených zákazníků z celé České i Slovenské republiky.