Virtuální kancelář. Více služeb pod jednou střechou
19.2.2012
Co přesně virtuální kancelář znamená? Jaké služby se pod označením virtuální kancelář mohou skrývat? Nabízí všichni poskytovatelé sídla firmy podobné podmínky?
Pod pojmem virtuální kancelář si řada lidí představí cosi imaginárního, snad i neexistujícího. V podání společnosti Profi-kancelář jde ve skutečnosti o zcela standardní, kompletně vybavené kancelářské prostory s podnikatelským servisem, navíc umístěné na prestižních adresách v Praze 2 na Karlově náměstí a Praze 3 v Husinecké ulici.
Virtuální kancelář má vlastní recepci, která zajišťuje běžný provoz pro všechny klienty se sídlem firmy na dané adrese. Stará se o všechny administrativní služby: příjem pošty, e-mailů, faxů, jejich skenování a přeposlání; dále přesměrování či vyřízení telefonních hovorů, evidenci vzkazů a návštěv.
Virtuální kancelář je levnější
Klient Profi-kanceláře tedy získává nejen registrační adresu, tzv. virtuální sídlo své firmy, které se objeví na štítku u vstupu do budovy, ale též celou řadu služeb z oblasti administrativy. Rozsah těchto služeb závisí na zvoleném programu, přičemž ceny začínají již na 420 Kč za měsíc.
Při srovnání s provozem klasické “kamenné” kanceláře s placenou asistentkou se jedná o pouhý zlomek nákladů. Pokud tedy nepotřebujete vlastní prostory a jste schopni pracovat převážně doma či v terénu, je virtuální kancelář a její pronájem ideální volbou.
Profi-kancelář s.r.o. však nenabízí pouze základní administrativu. Díky tomu, že již mnoho let provozuje nejednu virtuální kancelář, má vytipované i další služby, které klienti mají rádi na jednom místě.
Účetní služby
Vedení účetnictví je často poptávanou službou. Dle zkušeností rozšířila společnost, která se specializuje hlavně na virtuální kancelář, nabízené formy spolupráce. Klienti často potřebují nejen účetního, který jednorázově zpracuje podklady, ale oceňují i možnost kdykoliv vytvořit či upravit doklady přímo v účetním systému nebo možnost získat informace aniž by museli účetního kontaktovat.
Profi-kancelář s.r.o. vyvinula systém on-line účetnictví. Nejen, že se postará o komplexní vedení účetnictví a zpracování přiznání s 3 měsíčním odkladem, ale navíc jsou všechna data zákazníkovi přístupná kdykoliv, on-line přes internet, aniž by byl nucen kupovat software či licence.´
Pronajměte si virtuální kancelář i zasedací místnost
Mnoho zákazníků společnosti Profi-kancelář sice nepotřebuje vlastní virtuální kancelář, nicméně občas poptávají vybavenou zasedací místnost pro jednání se svými partnery. Profi-kancelář s.r.o. tyto prostory nabízí ke krátkodobému pronájmu přímo na adrese registračního sídla. Váš obchodní partner jistě ocení reprezentativní úroveň včetně kompletního technického zázemí (wi-fi, tiskárna, kopírka) a občerstvení.
Pro ty opatrnější je dobré podotknout, že servis poskytování sídla zajišťovaný společností Profi-kancelář s.r.o. je plně v souladu s platnou legislativou. Každá společnost, která využívá virtuální kancelář, je na budově označena názvem a IČ.
V pracovní době od 9:00 do 17:00 je otevřena recepce, která zodpoví případné dotazy zákazníků či státních orgánů. Pro jednání s úřady má podnikatel povinnost zajistit odpovídající prostory – pro tento účel je klientům k dispozici zasedací místnost zdarma.
Tip pro Vás:
Společnost Profi-kancelář s.r.o., která funguje již od roku 2006 a má již stovky spokojených zákazníků vám jako začínajícímu podnikateli pomůže s rozjezdem vašeho podnikání a základní agendou. Více například o založení s.r.o., vedení účetnictví nebo o virtuální kanceláři zde.