Jak ušetřit 25 % nákladů na online reklamu?
20.12.2022
Bez online reklamy se dnes neobejde téměř žádná firma ani OSVČ. Kdo chce být vidět, pro toho jsou reklamy na Facebooku, Googlu, dalších vyhledávačích a sociálních sítích nezbytností. Pro menší firmy je však zbytečné za jejich nastavení platit profesionálům.
Marketingové agentury se nás snaží přesvědčit, že je lepší se svěřit do jejich péče. My bychom přece reklamu nezvládli nastavit tak efektivně, aby nám přinášela zákazníky. To už ale dávno není pravda.
S pomocí umělé inteligence nastavení reklam zvládnete
Google Ads, Facebook reklama ale i další reklamní systémy dnes disponují umělou inteligencí. Díky tomu je nastavení reklam mnohem snadnější než kdy dříve. Nepotřebujete mít profesionální znalosti, stačí základní si osvojení technik a nástrojů. Reklamní systémy vám samy doporučí, co máte kde nastavit. Facebook a Google si samy vyhodnocují dopad reklamy a po jejím spuštění se postupně zlepšují.
Uvádí se, že až 75 % reklamy si na Facebooku každý zvládne úspěšně nastavit sám a nepotřebuje za to platit profesionálovi.
Osvojte si základy a snižte své náklady
Kolik platíte PPC freelancerovi či reklamní agentuře za nastavování reklam? Věděli jste, že 10 až 25 % z této částky jde jenom na správu samotnou, tedy do kapsy člověka, který reklamy nastavuje? Tyto náklady si můžete ušetřit, pokud se v reklamních systémech trochu zorientujete sami.
Přesně k tomu slouží Reklamní základka v Klubu pro mladé podnikatele od Daniela Nytry. Ať už jste podnikatel, OSVČ či freelancer, můžete se naučit, jak se dělá reklama na Facebooku, Seznamu, Googlu, TikToku, Pinterestu, Heurece či Zbozi a ještě základy tvoření videí a bannerů v Canvě. Kurz samozřejmě něco stojí, ale mnohem více vám pomůže ušetřit. Kdyby se vám zdálo, že nenaplňuje vaše očekávání, do 30 dnů od zakoupení můžete požádat o vrácení peněz.
autor: Inzerce